სტ

გთხოვთ გამოიყენოთ სტანდარტული ტექსტური რედაქტორი (MS Word). მხოლოდ ტექსტი, სურათების, გადატანის ნიშნების და სტილების გამოყენების გარეშე.

  • გვერდების მაქსიმალური რაოდენობა - 15
  • შრიფტი - სილფაინი
  • შრიფტის ზომა - 11
  • სტრიქონებს შორის დაცილება 1,5
  • წყაროების დამოწმება სქოლიოს პრინციპით
  • ნაშრომს აუცილებლად უნდა ახლდეს როგორც ბიბლიოგრაფიული მონაცემები, ისე ინგლისურ და ქართულ ენაზე შესრულებული რეზიუმე)
  • დოქტორანტებს და მაგისტრანტებს ვთხოვთ, ნაშრომთან ერთად, წარმოადგინონ სამეცნიერო ხელმძღვანელის თანხმობის დამადასტურებელი ფურცელი

 

ონაცემების თანმიმდევრობა ასეთია:

  • ავტორის სახელი, გვარი, ხარისხი/სტატუსი, ინსტიტუცია
  • რეზიუმე ( არანაკლებ 300 სიტყვა)
  • სათაური
  • საკვანძო სიტყვები
  • ტექსტი
  • ბიბლიოგრაფია

IN ENGLISH:

  • Author’s name, surname, degree/status, institution
  • Title
  • Keyword
  • Abstract (at least 700 word)
  • Bibliography

ყურადღება! სათაურის შემდეგ, ტექსტს წინ უძღოდეს რეზუმე და საკვანძო სიტყვები.

მაგალითად:

საკვანძო სიტყვები: ქართული თეატრი, მითი, დრამტურგია, ანტიგონე, მიხეილ თუმანიშვილი, სერგო ზაქარიაძე, ზინაიდა კვერენჩხილაძე.

ოლ

სქოლიოში ყოველთვის მიუთითეთ გამოყენებული ლიტერატურის მოკლე ვერსიები, სათაური საკვანძო სიტყვებით (სრული სათაურები მითითებული უნდა იყოს მხოლოდ ბიბლიოგრაფიაში).

მაგალითები:

1 გურაბანიძე, რეჟისორი, 1997, გვ. 12.

2 იქვე  გურაბანიძე, რეჟისორი, 1997, გვ 20.

3 ELSAESSER, Fassbinder, 2001, p. 45.

4 იქვე ELSAESSER, Fassbinder, 2001, p. 51.

 

აფია

  • ანბანის მიხედვით დალაგებული, ტექსტის ბოლოს.
  • გთხოვთ, ბიბლიოგრაფიაში სათაურების დასახელებისას გამოიყენოთ შემდეგითანმიმდევრობა: მიუთითეთ ავტორის ან რედაქტორის გვარი, სახელის ინიციალი, სათაური, გამოცემის ადგილი და წელი, სტატიის შემთხვევაში - პირველი და ბოლო გვერდის ნომერი.
  • ვებ გვერდზე განთავსებული ნაშრომის მითითებისას აუცილებელია, ასევე, ავტორის, სათაურის, წელის მითითება.
  • დაარქივებული დოკუმენტებისა და გამოუქვეყნებელი ხელნაწერების სია (მაგ. დისერტაციები, გამოუქვეყნებელი ნაშრომები): არქივის/ვების მისამართის მითითებით.

 

მაგალითები:

-     გურაბანიძე ნ., რეჟისორი რობერტ სტურუა, თბ., 1997.

-     კუჭუხიძე ი., თანამედროვე ქართული კინოს სტილის თავისებურებათა საკითხისათვის,

საბჭოთა ხელოვნება, #9, 1982, გვ. 26-31.

-             ბოკუჩავა თ., მითოსი და ქართული თეატრი, სადისაერტაციო ნაშრომი, 2006. http://www.nplg.gov.ge/dlibrary/coll/0002/000038/

-     ELSAESSER Thomas, Reiner Wermer Fassbinder, Berlin, 2001.

-     RITZ Joseph Maria, Das Künstlerische und die Denkmalpflege, in: Deutsche Kunst und

Denkmalpflege, 1955, Heft 1, pp. 1-15.

 

სტრცმაქსიმუმ 8 სურათი.

გთხოვთ დარწმუნდით, რომ ფოტოები თავისუფალ წვდომაშია და შესაძლებელია გამოქვეყნდეს უფასოდ.

- შესაძლებელია შემდეგი ტიპის გამოსახულებების გამოყენება: jpg ან tif ფაილები (მაღალი გარჩევადობა, მინიმუმ 300dpi). გამოსახულებების აღნიშვნა უნდა იყოს ტექსტში [სურ. xx]

- მინაწერები არ უნდა იყოს სრულ წინადადებებად (საკვანძო სიტყვებით უნდა ეწეროს) მაგალითად:

  1. სცენა სპექტაკლიდან „ანტიგონე“. რეჟისორი: მიხეილ თუმანიშვილი.

როლებში: ზინაიდა კვერენჩხილაძე, სერგო ზაქარიაძე. 1968.

  1. კადრი ფილმიდან „ნამე“. რეჟისორი: ზაზა ხალვაში. 2017.
  2. მერაბ აბრამიშვილი. შავი ავაზა. 2006.
  3. ებრაული მუზეუმის შენობა ბერლინში. არქიტექტორი: დანიელ ლიბესკინდი. 1999.
  4. თბილისის ხედი. პროკუდინ-გორსკის ფოტო. 1910.
  • გთხოვთ ცალკე გამოაგზავნოთ დანომრილი სურათები/ილუსტრაციები (jpg ან tif ფაილები) და ცალკე წარწერები, ავტორებით, შესაბამისი ნომრებით ( Word-ის ფაილად).